Meist

Paindlik partner teie jaoks.

AS Valdek on pereettevõte, mis on pakkunud kvaliteetseid lehtmetalltooteid ja -teenuseid juba üle 30 aasta.

Tunneme uhkust, et oleme lehtmetalli valmistamise ettevõte, mis väärtustab paindlikkust kõigis oma tegevustes. See lähenemine võimaldab meil pakkuda tõhusaid ja läbipaistvaid lahendusi, mis vastavad teie vajadustele ja aitavad vähendada keskkonnajalajälge.

80 töötajat
Keskmine töötaja kogemus on 7-12 aastat.
7 automatiseeritud masinat
Stantsimine / laserlõikus mahutavus 500 T/kuu
2024.aasta käive ~13 miljonit eurot

VALDEK asutati Mihkel Valdeku poolt Eesti taasiseseisvumise varajastel aastatel. Nagu paljud ettevõtted tol ajal, alustasime ka meie garaažis.

Aastate jooksul oleme kasvanud suuremaks ettevõtteks, kus töötab 80 inimest, kuid oleme säilitanud pereettevõtte staatuse, milles osaleb ka 8 pereliiget.

2023. aasta lõpus saavutasime uue tehase valmimisega olulise verstaposti, mis viis ettevõtte järgmisele tasemele.

See üleminek sümboliseerib uut peatükki, kus asutaja kolm poega asusid juhtpositsioonidele, ühendades värsked ideed ja austuse ettevõtte traditsioonide vastu.

“Ma ütlesin ju!”

Meie asutaja Mihkel Valdeku lemmikfraas, mida kuuleb ettevõttes sageli. Kuigi seda öeldakse naljana, tuleb seda võtta tõsiselt. Tema motivatsioon, teadmised ja intuitsioon on olnud ettevõtte kasvava edu aluseks.

1991-1999

Ettevõte alustas Mihkel Valdeku ühe mehe aktsiaseltsina tema enda garaažis. 1995. aastal laiendas ta tegevust, ostes tootmishoone aadressil Piiri 12A Keilas, suurendades tootmisala 188 m²-lt 300 m²-le.

2000-2008

Sel ajal tehti olulisi edusamme, sealhulgas osteti CNC-juhtimisega stantsimis- ja painutusmasinaid. Ettevõte ehitas oma pulbervärvimisliini, mille töövõimsus on ligikaudu 1000 m² aastas. Need uuendused võimaldasid meil järele jõuda lehtmetallitootmise tööstuse baastehnoloogia standarditele.

2009-2016

Mihkel Valdeku kolm poega liitusid ettevõttega, andes hoogu edasisele kasvule ja edule. Sellel perioodil suurenes tootmispind 2,400 m²-ni ning ladu ja koostetööd viidi rendipinnale. Lisaks juurutati meie enda arendatud tarkvara ERP-süsteemi, luues aluse edasistele uuendustele.

2017-2024

Toetudes meie tarkvara integreerimisele, alustasime oma ainulaadsete põhimõtete ja tehnoloogia rakendamist, mida me nimetame We-Solutionsiks. See periood tähistab meie pikaajalise visiooni elluviimise algust, sealhulgas maatüki soetamist Väljaotsas, Keila külje all. 2023. aasta lõpuks viisime kogu tegevuse kahest eraldiseisvast üksusest üle vastvalminud tootmishoonesse, nihutades jätkuvalt lehtmetallitootmise tööstuse piire.

We-Solutions

Innovate tomorrow’s productions, solving tomorrow’s needs.
We-Solution sündis vajadusest muuta tootmine kiiremaks ja paindlikumaks, rakendades meie enda teadmisi ja uuenduslikku tehnoloogiat.

Oleme osa homsest.

Pereettevõttena toetame jätkuvalt pereväärtuseid. Usume, et meie inimesed on meie suurim vara. Oleme pühendunud positiivse töökeskkonna loomisele, kus meie töötajad tunnevad end väärtustatuna ja toetatuna.

Mõistame töö ja eraelu tasakaalu tähtsust ning pakume paindlikke tööaegu, et rahuldada meie töötajate erinevaid vajadusi. Olgu see tööaja alguse ja lõpu kohandamine või kaugtöö võimalus, pakume paindlikkust isiklike ja professionaalsete kohustuste tasakaalustamiseks. Meie puhkusepoliitika tagab, et töötajatel on aega end laadida, mis toob kaasa õnnelikuma ja produktiivsema tööjõu.

Pakume töötajatele kasvu- ja karjäärivõimalusi, pakkudes rolle, mis kohanduvad arenevate oskuste ja huvidega. See võimaldab meil toetada paindlikke töökorraldusi ja puhkuseplaane, muutes töötajate vajadusel ümberpaigutamise lihtsamaks.

Korraldame üritusi, mis edendavad suhtlemist, loovad usaldust ja tõstavad meeleolu, luues positiivse ja produktiivse töökeskkonna. Peamised üritused on:

Igakuine sünnipäeva lõuna: Iga kuu sünnipäevade tähistamine lõunasöögiga.

Jõulõhtusöök: Pidulik õhtusöök kogu meeskonnaga.

Laste jõulupidu: Eriline pidu lasteteatris, sealhulgas jõuluvana kingitused lastele.

Suvepäevad: 2 ööd perega mereäärses kuurordis, mis sisaldab meeskonnatöö tegevusi nagu sport, tantsuvõistlused, jooga, saun ja lasteüritused, sealhulgas kunstitööd, mängud ja aardejaht.

Tallinna Sügisjooks: Jooksust võtab osa umbes 30 meie meeskonnaliiget, kes kannavad uhkusega meie firmasärke, kõik osavõtutasud kannab ettevõte.

Pakume kompensatsiooni, mida saab kasutada tervishoiuteenuste, spordivõimaluste, puhkuse ja tervisekindlustuse jaoks. Kasutame ka rakendusi, et soodustada füüsilist aktiivsust töövälisel ajal, korraldades erinevaid spordivõistlusi, mis sobivad kõigile füüsilistele võimetele

Toetame oma töötajaid oluliste elusündmuste ajal, nagu tähtpäevad, sünnid ja abielud, tugevdades nii meie pühendumust nende heaolule ja õnnele.

Investeerime oma kogukonda läbi heategevuslike annetuste, toetades kohalikke spordimeeskondi, sealhulgas korvpalli ja jalgpalli

Platvorm, mis ühendab meid kõiki.

We-Software on meie ettevõttesiseselt välja töötatud kõik-ühes digitaalne platvorm, mis ühendab meie töötajad ja keskkonna sujuvalt ning efektiivselt. Antud süsteem ühtlustab tootmisprotsessid ja inimressursside juhtimise, et tagada kõrgem tõhusus, parem suhtlus ning suurem jätkusuutlikkus. We-Software aitab meil optimeerida igapäevast töökorraldust, toetades innovatsiooni ja pidevat arengut ettevõttes.

Tööaegade jälgimine ja haldamine: Platvorm arvutab automaatselt, jälgib ja prognoosib töötundide arvestust vastavalt töötajate sisestatud andmetele. See funktsioon logib sisse- ja väljaregistreerimised ning tegevuste jälgimise, pakkudes sujuvat tööaja haldamise kogemust. Juhid saavad reaalajas jälgida töötundide arvestust, samal ajal kui töötajad saavad lihtsalt oma aega logida ja hallata.

Puhkusehaldus: Töötajad saavad süsteemis hõlpsasti esitada erinevaid puhkuse taotlusi, sealhulgas puhkus, haigusleht, lapsehoolduspuhkus ja muud, vähendades halduskoormust ja lihtsustades puhkusehalduse protsessi.

Digitaalne ligipääs: Platvorm integreerib sujuvalt digitaalsete võtmete halduse turvaliseks sissepääsuks.

Kasutaja vaade ja üldvaade: Põhjalik kasutaja töölaud pakub ülevaadet peamistest töötlusnäitajatest (KPI) ja teadetest, mis võimaldab tõhusamat juhtimist ja otsuste tegemist.

Automaatne tellimuse sisestamine e-posti teel: Kliendid saavad uued tellimused saata e-posti kaudu, mille meie süsteem automaatselt töötleb ja sisestab otse meie ERP süsteemi manuaalseks kinnitamiseks. See lihtsustab tellimuste haldamist ja kiirendab protsessi.

EDI kommunikatsioon: Meie süsteem toetab EDI-d (Elektrooniline Andmevahetus), võimaldades tõhusaid ja paberivabu tehinguid standardiseeritud EDI formaadis. See tagab sujuva ja kiire andmevahetuse partnerite vahel.

Automaatne PDF-tellimuste lugeja: Süsteem sisaldab automaatset lugejat, mis töötleb PDF-formaadis tellimusi ning võrdleb tooteartikleid meie andmebaasiga. See tagab täpse ja efektiivse tellimuste töötlemise, vältides vigu ning kiirendades protsessi.

Dokumendihaldus (PDM): Kogu dokumentide haldus toimub mugavalt ja tõhusalt ühes kohas, kus kõik seotud failid ja dokumendid on omavahel lingitud ja hõlpsasti ligipääsetavad.

Paberivaba tootmine ja digitaalsed tööjuhised: Kõik tööjuhised, tehnilised joonised ja spetsifikatsioonid on kergesti ligipääsetavad digitaalsete seadmete, näiteks tahvelarvutite kaudu. See elimineerib paberite kasutamise vajaduse, tagades paberivaba tootmisprotsessi.

Elektrooniline töö jälgimine ja ajastamine: Tootmisgraafikud, töökorraldused ja tööde jälgimine on täielikult hallatud tarkvara kaudu, võimaldades reaalajas uuendusi ja sujuvat suhtlust meeskondade vahel.

Täielik kontroll tootmisprotsessi üle Meie süsteem võimaldab jälgida ja hallata kogu tootmisvoogu, tagades sujuva ja tõhusa protsessi. Kõik etapid, alates tellimuse sisestamisest kuni lõpptoodete kohaletoimetamiseni, on seotud ja hallatud läbi tarkvara.

Otsene digitaalne link: QR-kood luuakse automaatselt iga füüsilise osa jaoks pärast selle registreerimist, luues otsese lingi digitaalsete andmete ja füüsilise toote vahel.

Digitaalne kvaliteedikontroll ja aruandlus: Inspektsioonid, kvaliteedikontrollid ja aruanded viiakse läbi ja registreeritakse digitaalselt, kasutades kaasaskantavaid seadmeid.

Digitaalsed masinate logid: Seadmete hooldusgraafikud ja logid hoitakse digitaalselt, tagades õigeaegse ja täpse hoolduse jälgimise.

Automatiseeritud andmete kogumine: IoT seadmed, nagu energiamõõturid, koguvad andmeid tootmisalalt ja integreerivad need juhtimissüsteemidesse, elimineerides käsitsi andmesisestamise vajaduse.

Virtual Collaboration Tools: Digitaalsed tööriistad lihtsustavad disaini koostööd, projektijuhtimist ja meeskonna kommunikatsiooni, asendades traditsioonilised paberipõhised koosolekud, märkmed ja joonised.

Töölaud: Tehase tulemuslikkuse võtmenäitajate (KPI) haldamine põhjaliku töölaua abil, mis pakub reaalajas ülevaadet tootmisvõimekuse kohta.

Digitaalne laohaldus: Materjalide ja toodete jälgimine toimub QR-koodide abil, mis on lingitud digitaalsete süsteemidega. Need süsteemid uuendavad laoseisu automaatselt, jälgivad tootmisprotsessi edenemist ning haldavad logistikat.

Kaamera jälgimiskeskkond:Automaatne laoseisu jälgimine toimub turvakaamerate abil ning koostöös Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) ja AI & Robotics Estonia-ga rakendatakse keskkonnas tehisintellekti ja robootika lahendusi.

Digitaalne allkiri/teavitused: Kohaletoimetamise hetkedel saadetakse koheselt e-posti teel teavitused, mis sisaldavad digiteeritud kohaletoimetamise dokumente, kõrge resolutsiooniga fotosid ja allkirju. See tagab sujuva ja läbipaistva kohaletoimetamisprotsessi, pakkudes klientidele täpset teavet iga sammu kohta.

Jätkusuutliku tuleviku edendamine

Me oleme pühendunud jätkusuutlikkusele kõigis meie tegevustes.

Meie ressursid, tooted, tööriistad, masinad ja tehase hoone on kõik loodud keskkonda silmas pidades, et vähendada meie mõju keskkonnale, samal ajal maksimeerides efektiivsust. Järgime ÜRO säästva arengu eesmärke (SDG-d), toetades vastutustundlikku tootmist, kliimasõbralikke lahendusi ja jätkusuutlikku tulevikku.

Targalt tehtud tehas: Meie uus hoone ei ole lihtsalt nutikas tehas – see on nutikalt loodud tehas. Meie 6500 m² suuruse tootmispinnaga rajatis on mõeldud laienemiseks, potentsiaaliga kasvada kuni 22 000 m². See paindlikkus tagab, et suudame oma tegevusi vastavalt vajadusele skaleerida, et rahuldada tulevikus tekkivaid nõudmisi, ilma füüsiliste piiranguteta ideede elluviimisel.

Keskkonnasõbralik katus: Meie hoone katus sisaldab keskkonnasõbralikke materjale, sealhulgas ultra-valget titaandioksiidi (TiO₂) kattekihti, mis puhastab õhku, neutraliseerides heitgaasid, mis vastavad 39 sõiduki heitkogustele. Katuse kõrge peegelduvus pikendab selle eluiga kahekordselt võrreldes traditsiooniliste katustega ning vähendab jahutamiskulusid 50%. Lisaks on katus osaliselt valmistatud taaskasutatud materjalidest ning sisaldab täiustatud tulekaitsetehnoloogiat.

Keskkonnasõbralik kliima: Meie tehas on passiivhoone, mis ei vaja põrandakütte jaoks lisaenergiat, kuna kasutab meie masinate üleliigset energiat. Suurepärase isolatsiooniga, mis ületab tööstusstandardid, parandame üldist energiatõhusust, säilitades samal ajal stabiilsed temperatuurid aastaringselt, tagades mugava keskkonna sõltumata välistest ilmastikutingimustest.

Päikeseenergia integreerimine: Hoone katusele on paigaldatud 300 kW päikesepaneelide süsteem, mis vähendab meie sõltuvust mittetaastuvatest energiaallikatest. See süsteem aitab vähendada süsinikuheiteid ja toetab puhtamaid tootmisprotsesse, edendades jätkusuutlikkust ja rohelisemate energialahenduste kasutuselevõttu.

Meie enda loodud tarkvara abil oleme läinud üle paberivabale tootmissüsteemile. See digitaalne lähenemine vähendab paberi raiskamist ja minimeerib võimalikke vigu, aidates tagada tõhusamad tootmisprotsessid ja väiksema materjalikao. Meie digitaalsed süsteemid pakuvad reaalajas juurdepääsu teabele, mis parandab koostööd ja optimeerib ressursihaldust kogu tootmisprotsessi vältel.

Meie robotiseeritud automaatne protsess pakub paindlikkust, võimaldades hõlpsat üleminekut alternatiivsetele masinatele, kui tekivad probleemid. See kohanemisvõime tagab, et saame hoida tootmisgraafikuid ja kohandada masinate arvu vastavalt vajadusele, ilma et see mõjutaks tähtaegu. Otsime pidevalt alternatiivseid protsessiviise, et suurendada tõhusust ja vähendada kulusid, minimeerides samal ajal keskkonnamõju.

Teeme koostööd tarnijatega, kes keskkonnamõjude minimeerimiseks seavad jätkusuutlikkuse oma prioriteediks. Meie metallide tarneahelas saadetakse ülejäägid, sealhulgas vask, tagasi sulatamiseks, ning kogu papp taaskasutatakse, luues suletud süsteemi, mis toetab jätkusuutlikku tarneahelat.

Sertifikaadid

ISO 9001:2015

Kvaliteedijuhtimissüsteem

ISO 14001:2015

Keskkonnajuhtimissüsteem

  • Usaldusväärsus
  • Professionaalsus
  • Kõrge toote kvaliteet; uute tehnoloogiate rakendamine
  • Töötajate kõrge motivatsioon
  • Selged ja lihtsad reeglid
  • Turvaline ja tervislik töökeskkond
  • Töötajate pidev areng ja õppimine
  • Keskkonnasõbralik tootmine; seadusandluse täitmine (standardid ja õigusaktid)
  • Kliendi nõudmised
  • Jätkusuutlik tooraine kasutamine ja taaskasutus
  • Seadmete tehniline seisund
  • Jäätmehooldus
  • Kemikaalide kontrollitud kasutamine
  • Energiatarbimine
  • Müra saaste
  • Loodusvarade jätkusuutlik kasutamine

Oleme peresõbralikud!

Me oleme uhked, et oleme peresõbralik ettevõte. Hetkel on meil rohkem kui 60 last, kes on liitunud VALDEK-u pereliikmetena, ja see arv kasvab pidevalt!

Peresõbralik tööandja

Osalemine peresõbraliku töökeskkonna ja organisatsioonikultuuri loomises.
Hõbedataseme organisatsioonis teab juhtkond, kuidas muuta organisatsiooni kultuuri peresõbralikumaks. Seda saavutatakse, andes töötajatele rohkem autonoomiat ja asendades ametijuhendid rollikirjeldustega. Selline ettevõte on iseloomulik kaasava juhtimise, bürokraatia vähenemise ja mikromanageerimise puudumisega.

Baltic Family Firm Institute 2023

Estonian Family Business Champions 2023 võitja

Euroopa Regionaalarengu Fond

Valdek sai toetust Digitaliseerimise Teekaardi toetuse meetmest. Projekti raames koostatakse digitaliseerimise teekaart. Toetuse summa on 13 300 eurot. Projekti toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.

NextGenerationEU Taastamise Fond

Perioodil 20.10.2022 - 31.08.2024 viib VALDEK AS ellu digitaliseerimise projekti nr 20.1.01.22-0125 eesmärgiga kõrvaldada olulised kitsaskohad oma põhiprotsessides, investeerides vajalikkesse tarkvaralahendustesse ja seadmetesse. Oluliselt vähendades ettevõtte protsessides käsitsi tehtavaid tööülesandeid, suurendada ettevõtte loodavat lisandväärtust, muuta protsessid efektiivsemaks ja suurendada tootmisvõimsust. Projekt on finantseeritud Euroopa Liidu poolt NextGenerationEU taastamisfondi vahenditest, kaasrahastusega 300 000 eurot.

Digitaalse Euroopa Programm

Projekti toetab Euroopa Küberkompetentsikeskus koos oma liikmetega. AS Valdek viib läbi küberjulgeoleku taseme kaardistamise ja küberjulgeoleku teekaardi koostamise. Toetuse summa: 4 905 eurot.

Valdek AS PEJ

Projektiga paigaldatakse ettevõttele 300kW päikeseelektrijaam. Projekti eesmärgiks on parendada üldist ettevõtte energiaga varustamise kindlust ja suurendada taastuvelektri osakaalu energiatarbimises.
Projekti tulemusena toimib ettevõtte elektrivarustus nii lokaalse tootmise kui ka elektrivõrgu baasil. Toetuse summa on 37 140 EUR.